sobota, 21 lutego 2015

Co nie co o mnie i o Tym co lubię oraz ciekawe zdjęcia :)

Nazywam się Natalia :)

 Interesuje się między innymi fotografią i modelingiem . Moim hobby jest bieganie i robinie zdjęć . Po prostu kocham to robić :) Mam nadzieję , że w końcu dostanę swój wymarzony aparat ;) Często chodzę na sesje zdjęciowe z przyjaciółkami .. Uwielbiam się dobrze bawić i szaleć . Gdy ktoś włączy muzykę to nogi same niosą mnie do tańca :) Mam ogromne poczucie humoru , potrafię śmiać się z byle czego . I kocham się UŚMIECHAĆ ! Kocham wszystkie zwierzęta :) Jestem bardzo wrażliwa i miła :)


A tutaj parę moich zdjęć z różnych amatorskich sesji :) 


SYLWESTER 2014/2015









:)

WAKACJE 2014

WAKACJE 2014

WAKACJE 2014

Wakacje 2014

Jesień 2014

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuje nawet nie wiecie ile mi radości sprawiłyście w tej chwili :) Ale i tak nie równam się przy was i waszych zdjęciach , które kocham oglądać . :) :*

      Usuń